BINNEN WELK TERMIJN WORDT MIJN RETOURZENDING VERWERKT?

Zodra we jouw retourzending in goede orde ontvangen hebben, zullen wij deze binnen 10 werkdagen verwerken. Hiervan ontvang je een bevestiging per mail.

Wanneer de retourzending is verwerkt wordt het aankoopbedrag als volgt teruggestort:
* iDeal: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je rekening.
* MasterCard/Visa: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je creditcard overzicht.
* PayPal: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je PayPal rekening.

BINNEN HOEVEEL DAGEN KAN IK MIJN ITEMS RETOURNEREN?

Alle artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Let wel op dat jouw geretourneerde item moet voldoen aan de volgende voorwaarden:

– Het item is ongedragen.
– Het item is onbeschadigd.
– Het item is voorzien van de aangehechte labels.
– Het item is ongeopend in de originele verpakking aanwezig.

HOE KAN IK MIJN ITEMS RetOURNEREN?

Volg de volgende stappen om jouw items op de juiste manier te retourneren:

Stap 1: Download het retourformulier
Stap 2: Leg de items die je wilt retourneren samen met het retourformulier terug in de verpakking. Retourzendingen zonder retourformulier kunnen niet in behandeling genomen worden.
Stap 3: Plak het retouradres (te vinden onderaan het retourformulier) op de bovenkant van de verpakking. Zorg dat je eigen adres niet meer zichtbaar is om verwarring te voorkomen.
Stap 4: Lever het pakketje in bij een brievenbus of post service punt bij jou in de buurt. 
Stap 5: Bewaar de track en trace code die je bij de kassa krijgt wanneer je het pakketje afgeeft bij een post service punt. Wanneer er is gekozen voor een brievenbuspakketje is een track & trace code niet mogelijk. Hierdoor heb je minder kijk op waar je pakket is, dit is eigen verantwoordelijkheid.

WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR HET RETOURNEREN VAN MIJN ITEMS?

 Retourneren van ANNABO producten is voor rekening van de consument. De meeste pakketten zijn brievenbuspakketjes dus kunnen gewoon met het correcte aantal postzegels terug gestuurd worden. Er moet dan zelf een postzegel worden gekocht en op het pakket worden geplakt. Voor het retourneren van grotere verpakkingen verwijzen we je graag door naar je lokale post pakket service punt. 

KAN IK MIJN ITEMS RUILEN?

Het is helaas niet mogelijk om items te ruilen die gekocht zijn via onze webshop. Wij willen je graag adviseren het onderstaande stappenplan aan te houden wanneer je geïnteresseerd bent in een ander item.

Volg de volgende stappen om jouw items op de juiste manier te retourneren:

Stap 1: Download het retourformulier
Stap 2: Leg de items die je wilt retourneren samen met het retourformulier terug in de verpakking. Retourzendingen zonder retourformulier kunnen niet in behandeling genomen worden.
Stap 3: Plak het retouradres (te vinden onderaan het retourformulier) op de bovenkant van de verpakking. Zorg dat je eigen adres niet meer zichtbaar is om verwarring te voorkomen.
Stap 4: Lever het pakketje in bij een brievenbus of post service punt bij jou in de buurt. 
Stap 5: Bewaar de track en trace code die je bij de kassa krijgt wanneer je het pakketje afgeeft bij een post service punt. Wanneer er is gekozen voor een brievenbuspakketje is een track & trace code niet mogelijk.                  Hierdoor heb je minder kijk op waar je pakket is, dit is eigen verantwoordelijkheid.

Stap 6. Bestel in de tussentijd een nieuw item op onze website. Wanneer je dit op een werkdag voor 15.00 uur doet, heb je het item de volgende dag in huis.

IS HET MOGELIJK OM SALE ITEMS TE RETOURNEREN?

Indien (sale)aankopen niet aan de verwachtingen voldoen, is er de mogelijkheid om deze te retourneren.

Staat jouw vraag er niet tussen? Stuur dan een mail naar contact.annabo@gmail.com 

Wij helpen je graag verder!

0